FAALİYET BOYUNCA |
||
Ne? |
Ne zaman? Nasıl? |
Detaylı bilgi |
Ders değişikliği |
Sadece gittiğiniz kurumda ders ekle/sil yapmanız ve LA'nızda belirttiğiniz derslerden farklı dersler almanız durumunda. Karşı kurumda dönem başladıktan sonra 4 hafta içinde Learning Agreement ve İntibak-A güncellemesi yapılmalıdır. Learning Agreement ve İntibak-A belgeleriniz tüm yetkililerce imzalandıktan sonra https://ytuerasmus.yildiz.edu.tr/ adresindeki hesabınıza yüklemelisiniz. Learning Agreement (During Mobilty) = Güncellenen İntibak A ve Kurul Kararı = Karşı Kurumdan Alınacak Transkript = İntibak B ve Kurul Kararı birebir aynı olmak zorundadır. Ders sayısı, derslerin adları, kodları, ECTS değerleri aynı olmak zorundadır. |
Learning Agreement belgenizdeki During the Mobility kısmını doldurarak gerekli imzaları tamamlamalısınız. İntibak A belgenizi yeniden son değişikliklere göre düzenleyerek bölümünüze teslim etmelisiniz. İntibak A belgeniz ve Learning Agreement belgeleriniz her zaman tutarlı olmalıdır. |
Hibe durumu güncelleme |
Hibesiz öğrenciler, faaliyet sırasında hibe almaya hak kazanabilir. Öğrencilerin hibe listesini kontrol ederek, hibe kazanmaları durumunda, sözleşmelerinin hazırlanabilmesi için ofisle iletişime geçmeleri gerekir. |
|
Dönem uzatma/kısaltma |
Güz dönemi bitmeden bir ay önce, erasmus@yildiz.edu.tr adresine e-posta göndererek |
Güz döneminde faaliyette olan öğrenciler, faaliyetlerini güz döneminde sonlandırabilir veya bahar dönemine hibesiz olarak uzatabilirler. |
Katılım sertifikası |
Faaliyetinizi tamamladıktan sonra, misafir olduğunuz kurum tarafından verilecektir. Belgeyi https://ytuerasmus.yildiz.edu.tr/ adresindeki hesabınıza yüklemelisiniz. |
Katılım sertifikası, faaliyet başlangıç ve bitiş tarihlerini içermeli ve misafir olunan kurum tarafından onaylanmalıdır. Belgenin ıslak imzalı olmasına gerek yoktur, taranmış kopyalar kabul edilir. |
Transkript (gidilen kurumdan alınan) |
Faaliyetinizi tamamladıktan sonra, misafir olduğunuz kurum tarafından verilecektir. Belgeyi https://ytuerasmus.yildiz.edu.tr/ adresindeki hesabınıza yüklemelisiniz. |
Transkript (not dökümü), misafir olduğunuz kurumda aldığınız derslere ait bilgileri (ders adı, kodu, AKTS değeri) ve bu derslerdeki başarı durumunuzu (geçiş notu) gösteren onaylı belgedir. Belgenin ıslak imzalı olmasına gerek yoktur, taranmış kopyalar kabul edilir. Belgenizi karşı kurumdan aldıktan sonra dönüş belgeleriniz için transkriptinize uygun bir İntibak B formu hazırlamalısınız. Faaliyete gitmeden önce hazırladığınız İntibak A belgeniz ile İntibak B belgenizdeki dersler farklıysa, İntibak A belgenizi de güncellemelisiniz. |