Erasmus+ Programı Personel Hareketliliği Başvuruları
Başvuru yapan tüm personelimizin aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz bir şekilde incelediği ve bu bilgiler doğrultusunda başvurularını tamamladığı kabul edilmektedir.
Süreçlerde bazı bilgiler ihtiyaçlar doğrultusunda güncellenebilir, bu nedenle bilgilendirme içeren belgeleri bilgisayarınıza indirmek yerine ihtiyaç duyduğunuz zamanlarda web sayfamızdan online olarak incelemeniz tavsiye edilmektedir.
Aşağıda yer alan bilgiler dışında bir sorunuz olması halinde KA-131 AB Üyesi Ülkeler için erasmus@yildiz.edu.tr, KA-171 Diğer Dünya Ülkeleri için icm@yildiz.edu.tr adreslerimizle iletişime geçebilrisiniz.
Başvuru Türü |
2024 Proje Dönemi KA-131 AB Üyesi Ülkeler 2022 Proje Dönemi KA-171 Diğer Dünya Ülkeleri Programlar hakkında genel bilgilere web sayfamızın Giden Personel kısmından ulaşabilirsiniz. |
Başvuru Tarihleri |
Başlangıç: 27.01.2025 Saat : 10.00 Bitiş : 07.02.2025 Saat : 16:00 |
Başvuru Bilgi Paketi |
Çağrı Metni (İnceleyiniz) |
Süreç Takvimi (İnceleyiniz) |
|
Motivasyon Mektubu |
Doldurulması ve sisteme yüklenmesi zorunlu olan, Erasmus+ Personel Hareketliliğine neden katılmak istediğinizi belirtmeniz gereken forma buradan ulaşabilirsiniz. |
Çift Başvuru Puan Kesintisi Dilekçesi |
Hem KA-131 hemde KA-171 hareketliliklerine başvuru yapacaksanız, hangi başvurunuzdan 10 puan kesilmesini istediğinizi burada yer alan dilekçeyi doldurarak sisteme yükleyiniz. Aynı hareketlilik türünde hem ders verme hem eğitim alma başvurusu yapılamaz. |
Online Başvuru Sistemleri
|
https://turnaportal.ua.gov.tr/ UA Turna Portal Kullanım Kılavuzu (İnceleyiniz) https://ytuerasmus.yildiz.edu.tr/ KİON Sistemi Kullanım Kılavuzu (İnceleyiniz) Başvuru ekranında hata alırsanız ekran resmi alarak (bilgisayarın tarih ve saati görünecek şekilde) KA131 için erasmus@yildiz.edu.tr KA171 için icm@yildiz.edu.tr adresine konu başlığına PERSONEL HAREKETLİLİĞİ BAŞVURU HATASI yazarak e-posta gönderiniz. |