HABERLER VE ETKİNLİKLER
Erasmus+ Personel Hareketliliği Ön Puan Listesi Hakkında 21.02.2025

Değerli Akademik ve İdari Personelimiz,

 
2024-2025 Akademik Yılı Erasmus+ Personel Hareketliliği ön başvuru puan listelerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.Puanlamalar başvuru çağrı metninde yer alan açıklamalara göre yapılmıştır. Başvuru Çağrı Metnimize ve başvuruya ait diğer bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
 
 
Puan listesinde yer alan bilgilere itirazınız olması halinde, kanıt dosyalarının eklenerek ve burada yer alan dilekçeyi doldurup;
 
KA-131 Hareketliliği için erasmus@yildiz.edu.tr adresine 
 
KA-171 Hareketliliği için icm@yildiz.edu.tr adresine 
 
24 Şubat 2025 Pazartesi günü saat 23:59'a kadar konu başlığı “Personel Başvurusu İtirazı” olan bir e-posta gönderilmesi gerekmektedir.
 
Hem KA-131 hem KA-171 Programlarına başvurusu olan adayların burada yer alan dilekçeyi doldurarak ytuerasmus.yildiz.edu.tr adresinde bulunan Çift Başvuru Dilekçesi kısmına yüklemeleri gerekmektedir.
 
Not: Puanınızda yukarıya doğru pozitif bir hata varsa bile bildirilmesi gerekmektedir. Örneğin YTÜ'deki hizmet yılınız 10 yıl ancak siz sisteme 12 yıl olarak girdiyseniz bu hatalı bir puandır. Erasmus+ Programı Birimi bu gibi durumlar tespit ettiği her an sürece müdahale etme yetkisine sahiptir.
 
Not: KA-171 Hareketliliği tercihleri henüz değerlendirilmemiştir. Tercih yapmayan yada hatalı tercih yapan personeller nihai listede yer almayacaktır.
 
Not: Başvuru tamamlanmadı statüsünde olan personeller; çağrı metninde yer alan kriterler doğrultusunda başvurusunu tamamlamamıştır. 
 
 
 
ERASMUS+ PROGRAMI KA-131 PERSONEL HAREKETLİLİĞİ GİDEN AKADEMİK PERSONEL BAŞVURUSU PUAN LİSTESİ ÖN İLANI
 
ERASMUS+ PROGRAMI KA-131 PERSONEL HAREKETLİLİĞİ GİDEN İDARİ PERSONEL BAŞVURUSU PUAN LİSTESİ ÖN İLANI
 
ERASMUS+ PROGRAMI KA-171 PERSONEL HAREKETLİLİĞİ GİDEN AKADEMİK PERSONEL BAŞVURUSU PUAN LİSTESİ ÖN İLANI
 
ERASMUS+ PROGRAMI KA-171 PERSONEL HAREKETLİLİĞİ GİDEN İDARİ PERSONEL BAŞVURUSU PUAN LİSTESİ ÖN İLANI
 
 
 
Bilgilerinize sunarız.
 
Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü