2018-2019 Erasmus Öğrenci Hareketliliği Başvuruları ile ilgili olarak teknik sorun yaşayan öğrencilerin 17 Kasım 2017, saat 16:00'a kadar yaşadıkları teknik sorunu anlatan bir açıklama ile sorun yaşadıkları sayfaların ekran görüntülerini içeren bir e-postayı erasmus@yildiz.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihten daha sonra konuyla ilgili olarak gönderilen e-postalar dikkate alınmayacaktır.
Gönderilecek e-postanın bileşenleri aşağıdaki gibi olmalıdır:
E-posta konusu: Başvuru Teknik Sorunu
Açıklama
Öğrenci Adı Soyadı ve Öğrenci Numarası
Kayıtlı olduğu Lisans / Lisansüstü Program adı
USIS/GSIS kullanıcı adı: Harf ve rakam karakterlerine dikkat edilmelidir.
Ekran Görüntüsü: Sorun yaşanan sayfanın ekran görüntüsü .Jpg dosya formatında eklenmelidir.